úterý 21. srpna 2007

Naši Chemical Brothers

Je to tak. Nakonec jsem jen díky své krásnější a milejší polovičče dostal na koncert polobohů Chemical Brothers.
Asi si říkáte, že jsem zaujatý a je to tak. Když mi bylo cca 15, poslouchal jsem jen tvrdou muziku a nebo starý fláky mého táty.
Nikde žádná taneční muzika. Až přišel den, kdy vyšel song Block Rockin' Beat. Byl to velmi progresivní klip a ta muzika. No prostě jsem zahodil všechny svoje starý kazety do kouta a koupil CD Did your own hole od Chemical brothers.
Díky této desce jsem s mím kamarádem Pavlem Dvořákem založil kapelu One Way a později Unity.
Nebyl pro mě pak nikdo jiný, kdo by mi dal tolik inspirace do muziky.
Také rád si hraju samply a rád vytvářím zcela nové zvuky. Je to prostě takové zvukové obžérství, jak to někdo pojmenoval v novinách.
Je to tak a vždy bude, tohle je kapela, kterou zbožňuji a koncert, který se konal 10.8. ve Sportovní hale byl užasný a pro mě velmi inspirativní.

odkazy: www.thechemicalbrothers.com
www.unity.cz

Žádné komentáře: