čtvrtek 26. července 2007

Spuštění Joe Shunka´s baru


Ahoj, jmenuji se Joe Shunka a jsem hudebník. Začínal jsem jako lepič plakátů a až časem, a taky trochu náhodou, jsem se vypracoval na profesionálního hudebníka.
Mám rád, když se okolo mě pořád něco děje, takže jsem často účastníkem pitek a jiných zábavných akcí. Také rád a to bych chtěl řící hlavně, mám rád práci. A tak hodně pracuji.
Nevím, zda mě dovedly k práci peníze nebo něco jiného, ale vím, že se jí nezbavím, určitě ještě nějakou chvíli.
Taky jsem měl psa a rodiče, kteří mi odjeli pryč z města, takže jsem tu v Praze osiřel.
Proto bydlím se svým kamarádem AK - 47, který býval také lepičem plakátů.
Na Jižním Městě, kde již dvacet let bydlím, jsem také potkal svoji vyvolenou polovičku Ewičku, která je pro mě velká opora a zdroj inspirace.

Tak doufám, za celý kolektiv baru(jsem to jenom já) , že se Vám zde bude líbit a že se budete vracet pro další a další informace, které tu budu uveřejňovat.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

haha, to je hustej profil! :D :D

Denis